Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης: Τα σχολεία που κατασκευάζονται στο Ηλιακό Χωριό επισκέφτηκε ο Δήμαρχος

By dimos.gr Jul 25, 2023

Στο Ηλιακό Χωρίο βρέθηκε ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης και Γενικός Γραμματέας της ΠΕΔ Αττικής Τάσος Μαυρίδης προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των εργασιών του έργου του σχολικού συγκροτήματος, που περιλαμβάνει ένα Δημοτικό Σχολείο και δύο Νηπιαγωγεία.

Το έργο, που είχε μείνει βαλτωμένο μετά την έκπτωση του παλιού εργολάβου,  συνεχίστηκε χάρη στις συνεχείς προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής, τις ενέργειες της διοίκησης της Κτιριακές Υποδομές ΑΕ (ΚτΥπ ΑΕ) της Περιφέρειας Αττικής και της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας. Έτσι επιτεύχθηκε να επανεκκινήσουν οι διαδικασίες και να διασφαλιστούν οι πόροι του ΕΣΠΑ, καθώς υπήρχε σοβαρός κίνδυνος απένταξης. Ο νέος εργολάβος που προέκυψε από διαγωνιστική διαδικασία προχωρά το έργο με ταχείς ρυθμούς και ολοκληρώνεται το επόμενο διάστημα.

Ο κ. Μαυρίδης δήλωσε σχετικά: «Επισκέφθηκα τα σχολεία που κατασκευάζονται στο Ηλιακό Χωριό και είδα από κοντά την εξέλιξη των εργασιών καθώς και την εξαιρετική κατασκευή τους από την ανάδοχο εταιρεία . Είναι ένα ακόμα σημαντικό έργο κατασκευής, νέου σχολικού συγκροτήματος για τον Δήμο μας, έργο προϋπολογισμού 4.075.000€ που χρηματοδοτεί η ΚτΥπ ΑΕ. Τα έργα μας συνεχίζονται με τον ίδιο αμείωτο ρυθμό, με μεθοδικότητα προγραμματισμό και οργάνωση.  Έτσι ξεκινήσαμε και έτσι  θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια με σημαντικά έργα και μελέτες έργων,  με την  προμήθεια νέου μηχανολογικού εξοπλισμού και νέων οχημάτων για τις υπηρεσίες του Δήμου και πρωτίστως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας. Έχουμε δρομολογήσει πολλά έργα αξιοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, για τα οποία ως Δήμος έγκαιρα υποβάλαμε ώριμες μελέτες και αξιολογηθήκαμε  με αποτέλεσμα να εγκριθούν  οι προτάσεις μας! Απορροφήσαμε όλους τους οικονομικούς διαθέσιμους πόρους και με αυτόν τον τρόπο, επιτελούμε  έργα σημαντικά για τον Δήμο μας, για τον Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης!»

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published.