Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ξεκινά η κατάθεση των δικαιολογητικών για την έκδοση σε όλους του σταθμούς του ΟΑΣΑ

0
239

Λύση στο χάος που επικρατεί με τις ουρές στα εκδοτήρια του μετρό, στους 31 σταθμούς που έχουν οριστεί από τον ΟΑΣΑ όπου πραγματοποιείται επί τόπου έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, θα προσπαθήσει να δώσει η νέα τακτική που υιοθέτησε το υπουργείο Μεταφορών και η οποία θα ισχύει από σήμερα, Δευτέρα.

Πλέον, σε όλους τους σταθμούς του δικτύου του Μετρό και του Ηλεκτρικού (γραμμές 1, 2, και 3) οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν φακέλους με τα στοιχεία τους και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, και ακολούθως, οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες θα τους αποστέλλονται με το ταχυδρομείο σε εύλογο χρόνο στη διεύθυνση που θα δηλώσουν είτε της οικίας τους, είτε της εργασίας τους. Στη συνέχεια θα μπορούν να φορτίσουν τις κάρτες σε όποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα επιθυμούν.

Σημειώνεται ότι ο Ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:

1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)

Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας). Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.